הדרכת טיולי טבע, שטח, אתגר והישרדות בישראל ובעולם

058-4960748
שלום חברים, בדף זה תוכלו לקרוא חלק מההמלצות ומכתבי התודה וההוקרה שקיבלנו לאורך הדרך. את המכתבים קיבלנו מכוחות הביטחון, אירגונים, מוסדות חינוך ולקוחות מרוצים שאנו מדריכים.
אם השתתפתם בפעילות נשמח אם תשתתפו בסקר המיועד ללקוחותנו ותתנו דקה מזמנכם לטובת שיפור איכות השירות שלנו.

אריאלה וזה- מסע (טרק) הישרדות- גיאורגיה 2014
גלעד,
אני רוצה להודות לך על מסע ההישרדות אליו יצאתי בהדרכתך ביולי 2014.
כשנרשמתי למסע לא ידעתי לקראת מה אני הולכת...
חשבתי שאני יודעת, אבל מסתבר שלא היה לי מושג!
המסע הזה של שניים עשר ימים בטבע יפייפה של הרי הקווקז, יחד עם אתגרים והתמודדות עם קשיים פיזיים ונפשיים בדרך- חיזק אותי, וגרם לי להבין ולהרגיש שאני יכולה להתמודד עם כל אתגר, קשה ככל שיהיה.
הנופים הקסומים של הרים מושלגים, כשאנחנו מביטים למטה, מעל העננים, הקרחון עליו טיילנו עם זרימה של נחלים מעליו, ועם יצירה של מערות ומחילות שפיסלו המים בקרחון, הטבע הכל כך שונה ממה שאנחנו מכירים כאן, הפרחים, הפרפרים, הציפורים...
פשוט הרגשתי שאני מהלכת בתוך סרט טבע...
הכפרים הנידחים ושכוחי האל, והאירוח אצל המקומיים החמים והנדיבים כל כך, יצרו זיכרונות חמים בתוכי.
כל אלה יחד עם ההדרכה המקצועית שלך והתמיכה,
יצרו עבורי חוויה בלתי נשכחת.
מאז שבתי מהמסע- אני ממליצה בחום לחבריי ומכריי להצטרף אליך למסע הישרדות.

אסף בן ציון- תל אביב

סדנת הישרדות יולי 2013

על הדרך, ההשקעה, הסבלנות והרצון הטוב שטמון בך. רציתי להגיד לך תודה על שהענקת לי את הידע והיכולת והביטחון לצאת לשטח ולא לאבד את העצמי. סדנת ההישרדות שלך הייתה לי כמורה דרך ששחרר אותי מכבלים של חששות. תודה על הכל וכמו שאתה אומר... "נתראה בשבילים" :)

לביא נעים- מודיעין

בשטח של גלעד היא ללא ספק אחת החברות המקצועיות בארץ בתחום השטח. זכיתי לצאת למספר טיולי סנפלינג בהדרכת גלעד ונהניתי בכל פעם מחדש מהיחס החם, מההדרכה המקצועית ומתחושת הביטחון.

מאור יעקב החטיבה לקידום נוער עיריית ירושלים

מאור יעקב מהחטיבה לקידום נוער של עיריית ירושלים, הזולה של חצרוני, אוהל יהודי וחוות נוער בקעה

גלעד, סדנת הישרדות, קורס סנפלינג רפטינג, טיול ג'יפים, לונה גל, פוייק'ה, פיינטבול.... לינות שטח במקומות מדהימים... מדהים איך הכנסת את כל אילו במחנה קיץ אחד. היה מקצועי, איכותי, כיף, מעניין, עם סבלנות אין קץ ואוירה טובה... יחד עם צוות המדריכים שלך דאגת לפרטים הקטנים ביותר גם כשזה לא היה באחריותך והכל עם חיוך מאוזן לאוזן, גם ברגעים המעייפים והקשים ביותר עם הנוער שלנו. תודה רבה על הכל... מקווה שיהיה עוד...

גיא גיטליס- בוסטן הגליל- טיול סנפלינג לנחל תמרים

היה טיול מעולה וחוויה מצויינת. למרות שנתקלנו באזהרת שיטפונות ולא יכולנו לעשות את המסלול המתוכנן גלעד עשה את היום למהנה ביותר וקורע מצחוק!

יורם זמיר- סדנת הישרדות במדבר חנוכה 2013

גלעד אתה אדם מיוחד, איפה היית עד עכשיו? היה תענוג בסדנת ההשרדות במדבר מחכה לפעילויות נוספות שאתה מארגן וממליץ לכולם להצטרף.

מיכל נץ מחולון- טיול אדרנלין תת קרקעי במערת חריטון

אתמול יצאתי לטייל עם גלעד (או כפי שאני קוראת לו, "מר שדה") וסטפן. זחלנו במערה, טיפסנו, דיברנו, שרנו, התעטשנו מהאבק, אכלנו סניקרס ועשינו שטויות ביחד (כולל הקפצת טקילות). גלעד הוא אדם מאוד חם, סובלני ושופע תלתלים שחורים. נהניתי מאוד לטייל איתו. עכשיו אני מבינה את כוונתו של מטייל אחר שכתב, שלטייל עם גלעד זה להרגיש בבית.

תמר אסייג- מעלה מכמש

גלעד תודה על ההרצאה היה מקצועי ביותר, למדתי המון איך לצאת מוכנה למסע ולטיולים ארוכים, ועם המון חשק.

מירי קפלן

גלעד, תודה רבה על כל העזרה בבחירת ציוד הטיולים!!! איזה כיף שיש בן אדם סובלני ומקצועי שיכול לעזור ולהדריך לקראת טיול שוב תודה.

אליהו פרג'ון- החטיבה לקידום נוער שומרון- האוהל היהודי

לכבוד

גלעד שדה

שלום וברכה,

כעובד טיפול המלווה נוער בעל התמודדויות מורכבות, ברצוני להודות לך על מחנה קיץ תשע"ג בו היית שותף בכיר בתכנון ובהדרכה.

נפעמתי למראה הכבוד אשר בני הנוער רוכשים לך, ולעניין הרב שגילו בסדנאות שהעברת.

באופן אישי אני מוקיר את העובדה כי למרות שאינך מקיים אורח חיים דתי, ידעת להתאים את עצמך לקהל היעד.

אשמח לעבוד שוב בהקדם

אליהו

גיתית אמא של אחד מהחניכים שהדרכתי במשך תקופה ארוכה.

גלעד,

תודה על ההשקעה הרבה בילדינו, ועל כל הטיולים, הפעילויות החינוכיות והלימודיות וגם הכיף שעשית איתם. תרמת להם ולנו הרבה, יישר כוח.

בהצלחה בהמשך הדרך.

גיתית, אמא של בנימין

דנה מירושלים- מכתב אנונימי שקיבלתי במייל

גלעד שדה שלום רב,

הרגע שמעתי אותך בגל"צ מדבר עם רזי ברקאי ומרוב התרגשות היו לי צמרמורות וכמעט דמעות.

חיפשתי את האימייל שלך רק כדי לומר תודה! תודה רבה שיש אנשים כמוך, תודה ענקית!!!

הלוואי שירבו כמוך, "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו" (לא בטוחה שהציטוט הוא מדויק),

הלוואי שימים של אהבת חינם, פשטות וצניעות ירבו בינינו, האנושות,

בהתרגשות,

דנה מירושלים.

עמרי תובל- תל אביב

טרק מושלג לרכס הפאגארא ולרכס הפייטרה מרה, רומניה.

גלעד

חיוך על הבוקר, יד מושטת לעזרה כשעומדים ליפול מצוק. או סתם שיחת חולין במהלך המסלול, הם דברים שבאמת עושים לך את הטיול.

עשית לנו אחלה טיול!

מקווים להמשיך וללמוד ממך גם בטיולים בארץ.

""ניפגש בשבילים""

עמרי תובל

חוג 17 מחוגי הסיירות ע"ש אורי מימון
אותם הדרכתי מעל שנה וחצי כל שבוע ואיתם יצאתי לעשרות ימים ולילות בטיולי שטח מיומיים ומעלה.

גלעד,

החוויה שעברנו איתך בשנה וחצי שהדרכת אותנו, הייתה יוצאת מן הכלל. נחתת עלינו משום מקום, בתקופה שבה חיפשו לנו מדריך בוגר, וכל הזמן באו והלכו מדריכים. אבל אני זוכר, שאתה הגעת ואמרת (לא ציטוט

במדויק אבל בערך) : "אני פה להשאר". ובאמת זה מה שקרה.

היה קשה בהתחלה. כמו שנחתת עלינו בפתאומיות, כך גם התגובה שלנו הייתה צריכה להיות מהירה, ומה לעשות יש כאלה שלא עומדים בקצב.

קרעת לנו את הצורה.

היו הרבה נשירות. אבל אתה המשכת בקצב שלך, ונגררנו אחריך. לאט לאט זה הפסיק להיות גרירה והתחלנו להדביק אותך.

"החזק שורד".

אפשר לומר שזה היה סוג של המוטו שלך. תמיד דחפת אותנו יותר ויותר והאמנת בכוחותינו. תמיד רצית ללמד אותנו דברים חדשים שהלהיבו אותך, והלהבה הזו גם השתקפה בנו. הדברים האלה בלתי נתנים למיון. לימדת אותנו כל כך הרבה, והעברת לנו כלים שרק אנשים פחותים יכולים להעביר לנו.

אפשר להגיד שהצלת את החוג שלנו.

נתת לנו המון מוטיבציה. ראינו שכשאתה רוצה משהו אתה עושה הכל כידי להשיג אותו.

פשוט נתת ונתת, בלי להתחשבן. נראה כאילו הדבר היחיד שביקשת הוא לתת, גם כשבקושי היה לך. ואני חושב שזה היה הכלי הכי חשוב שהעברת לנו. למדנו מבנאדם שנותן, איך לתת. וזה דבר שקשה מאוד לראות היום, והיה לנו המזל והכבוד להיות חניכים שלך.

ביום ראשון, ה14.7.13, שניים מחניכייך לשעבר יוצאים לקורס מד"צים של חוגי הסיירות של קק"ל. והם מקווים להעביר את הכלי החשוב הזה הלאה, לחניכים שלהם. ולא רק לחניכים שלהם, גם לסובבים אותם. ולא רק השניים האלה יעבירו את הכלי הזה, גם כל השאר.

השנה וחצי שבהם היית איתנו, השיעור הזה, החוויות שלנו איתך, הכל בלתי נשכח, ואנחנו מודים לך מכל הלב.

באהבה והערכה רבה,

חוג 17.

נוער בית קמה- סדנת הישרדות לשכב"ג
שלום לכולם,
קיימנו מחנה הישרדות במשך שלושה ימים,סדנא היתה מיועדת לשכבות ז'-י"ב כשאר ביומיים הראשונים רק ז'-ח' היו ולאחר מכן החלפנו בין הקבוצות וט'-י"ב היו עוד יומיים.
במהלך הימים למדנו את השטח, למדנו מהם הצמחים הנמצאים באזורינו ואיזה צמחים אפשר לאכול אותם ואיזה לבשל אותם.
למדנו לבנות מסתור ואפילו ליצור מתקן למציאת מים.
הנערים חזרו מלאי חוויות הביתה ומדי פעם נזכרים בזה גם היום.
אנו ממליצים על הסדנא מאד.
נוער וצוות מוסד בית קמה.

גיא- סדנת הישרדות יער- חורף 2013-14
גלעד כיף היה ללמוד ממך ויש עוד הרבה ללמוד מניסיונך. אשמח שוב להתלוות אלייך לסדנאות וטיולים. חזרתי הביתה וכבר רציתי שוב לחזור לסדנא. כי יש הרי עוד כל כך הרבה ללמוד.בהצלחה ושמור על עצמך.תודה. גיא.

יונתן לכנר- יעוץ והכוונה לטיול+סדנת הישרדות יער
הרבה היכרות עם הסדנאות אין לי, אבל מהיכרותי הקצרה עם גלעד הוא לימד אותי כמה דברים חשובים לגבי השטח וכל זה דרך הטלפון בלבד. אני בהחלט יממש את האופציה לקחת חלק מהסדנאות

אחרי התנסות בסדנא אני יכול לומר שזאת הייתה חוויה בלתי רגילה!!!מעבר להיכרות עם מיומנויות השטח, אתם תלמדו להכיר את עצמיכם.ממליץ בחום

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר ב:

הכשרת רכזי חמ"ל לשעת חירום- אירגון לב אחד

מכתבי תודה והמלצות

תעודת הוקרה מאחת היחידות להן גלעד מעביר סדנאות הישרדות

טלפון: 058-4960748  |   דוא"ל: info@wild-trails.com  |  כתובת למשלוח דואר: אודם 68 ערד